Info Cmokač 051 447 733 | Info dvorane 041 481 802 | Dolenjska c. 242c, LJ Rudnik
Cenik najema dvorane, restavracije2018-12-04T19:38:47+00:00

CENIK najema dvoran

Najem dvorane MULTIROOM

Cena najema vključuje 30 minutno pripravo dvorane ter naslednjo tehnično opremo:

  • LCD projektor
  • Mikrofon
  • Projekcijsko platno
  • Flip chart ali bela tabla
  • Osnovno postavitev stoli + govorniška miza
  • Dostop do interneta WI FI
  • Ozvočenje ( tudi predvajanje glasbe)
  • Ambientalna RGB osvetlitev
  • Parkirišča
  • Koriščenje lobija z opremo 100 m2
  • V primeru najema za daljše obdobje možnost skladiščenje vaše opreme

Najem do 4 ure – 100 eur
Najem do 8 ur – 160 eur
* Cena najema dvorane je prilagodljiva glede na izbiro naše dodatne ponudbe (pogostitev. dodatna tehnična oprema, …)

*V primeru uporabe dvorane po 19. uri se zaračuna pribitek v višini  20 eur
* Cena najema ob sobotah, nedeljah in praznikih je 30% višja od cene najema med delavnikom . Možen le celodnevni najem.
* stalnim strankam nudimo dodatni popust.
* najem za daljše obdobje po dogovoru.
Cene ne vključujejo 22% DDV.

Najem dvorane NA PRAVI ZABAVI

Cena najema vključuje 30 minutno pripravo dvorane ter naslednjo tehnično opremo:

  • Brezplačna parkirišča
  • Osnovna razsvetljava
  • Polnilna postaja za mobilne telefone
  • Barvna RGB ambient razsvetljava s pomočjo pametnega telefona
  • Mize in stoli (lounge)
  • Bose ozvočenje
  • Mikrofon
  • 1x projektor
  • Brezplačen Wifi
  • Govorniški pult
  • Flip chart ali bela tabla

Najem do 4 ure  200 eur  
Najem do 8 ur – 250 eur

* Cena najema dvorane je prilagodljiva glede na izbiro naše dodatne ponudbe (gostinska storitev ,dodatna tehnična oprema, …)

*V primeru uporabe dvorane po 19. uri se zaračuna pribitek v višini 20 eur.
*Nočni najem , zabave … od 0 do 500 eur, v primeru koriščenja naše gostinske storitve v višini 1500 eur,
se najem ne obračuna.
*Cena najema ob sobotah, nedeljah in praznikih je 20 % višja od cene najema med delavnikom.
*Stalnim strankam nudimo dodatni popust.
* Najem za daljše obdobje po dogovoru.
Cene ne vključujejo 22% DDV.

Splošni pogoji

1. UVODNO DOLOČILO

  • Dvorane je mogoče najeti za izobraževalne, predstavitvene, družabne in druge dogodke. Pri tem je najemnik dolžan spoštovati navedeno omejitev števila udeležencev zaradi zagotavljanja njihove varnosti ter zagotoviti rabo prostorov v okviru namena najema.
  • Dogovori izven Splošnih pogojev so dopustni v kolikor ne ogrožajo varnosti oseb in objektov, veljajo pa, v kolikor so potrjeni v pisni obliki.

2. CENE NAJEMA DVORAN

  • Cena najema dvoran se določi po veljavnem ceniku restavracije Cmokač d.o.o. za najem dvoran in predavalnic ali pa po posebnem dogovoru med in najemnikom dvoran.
  • V ceno najema dvoran ni vključen 22% DDV.

3. GOSTINSKE STORITVE

  • Izvedba pogostitev v prostorih multiroom in na pravi zabavi je možna le v organizaciji restavracije Cmokač.
  • Prepovedan je vnos katerihkoli prehrambenih izdelkov in pijač v prostor multiroom in na pravi zabavi, v kolikor niso postrežene s strani restavracije Cmokač d.o.o. oz. pridobljeno predhodno soglasje.
  • Dovoljeno je koriščenje vending naprav ( kava sok voda) ki so nameščeni v lobiju dvorane

4. POVZROČITEV ŠKODE

  • Najemnik v času najema dvorane odgovarja za najeto tehnično opremo. Priporočamo, da postavljanje dodatnih naprav ali elementov v dvorane, potrebnih za izvedbo predavanja oz. srečanja, poteka ob navzočnosti pooblaščene osebe družbe. Najemnik je dolžan povrniti vso škodo, ki jo na najetih prostorih oz. površinah, na drugih prostorih in napravah ter na funkcionalnem zemljišču povzroči on sam ali je nastala ob opravljanju njegove dejavnosti. Sanacijo nastale škode organizira najemodajalec.

5. ZAVAROVANJE

  • Najemnik je dolžan poskrbeti za ustrezno varovanje vse svoje tehnične opreme, potrebne za izvedbo dogodka.

6. ODPOVEDNI ROKI

  • Zavedamo se, da je primeren prostor potrebno rezervirati veliko prej pred dogodkom, dejanska izvedba samega dogodka pa je pogosto odvisna od končnega števila prijavljenih udeležencev. V primeru odpovedi najema do 24 ur zato ne zaračunamo nobenih stroškov, vseeno pa naročnike prosimo, da nam verjetnost odpovedi poskušajo sporočiti čim prej, da morebitni prosti termin lahko oddamo drugemu povpraševalcu.

OPOZORILO:

  • Rok za točno potrditev števila obrokov je najmanj 24 ur pred dogodkom.
  • V primeru odpovedi manj kot 24 ur pred dogodkom, si pridržujemo pravico do izstavitve računa v višini 80 % cene odpovedanega števila obrokov. Vljudno vas prosimo, da pred začetkom dogodka sporočite ime osebe, ki bo podpisala gostinsko dobavnico, ki izkazuje postrežbo naročenih gostinskih storitev in je podlaga za izstavitev računa

7. PLAČILNI POGOJI

  • Najemodajalec po zaključku najema izda račun s plačilnim rokom 8 dni. V primeru zamude plačila si najemodajalec pridržuje pravico, da najemniku zaračuna zakonske zamudne obresti.

8. REKLAMACIJE

  • Reklamacije, predloge, pobude sprejemamo kadarkoli, bomo pa zelo veseli, če nam jih sporočite takoj na mestu.